MyCashflow'n vanhan Perinteisen oletusteeman kehitys on lopetettu, ja se poistetaan käytöstä. Jatkossa oletusteemana toimii uudempi Barebones-teema.

Teeman poistamisen jälkeen sitä ei ole mahdollista ottaa käyttöön verkkokaupassa. Myös teeman ladattavat tiedostot poistetaan saatavilta.

Jos käytössäsi on verkkokaupan tiedostohakemistoon ladattu vanha oletusteema, se pysyy edelleen käytössä. Vanhan version käyttöä ei kuitenkaan suositella.

Barebones on moderni ja aktiivisesti kehitettävä teema, johon lisätään uusia ominaisuuksia ja bugikorjauksia ohjelmistokehityksen yhteydessä.

Barebonesin tai muun ilmaisteeman käyttöönotto

Jos verkkokauppasi käyttää vanhaa Perinteistä oletusteemaa ja haluat korvata sen modernimmalla teemalla, toimi näin:

1. Mene hallintatyökalun sivulle Ulkoasu > Teemat.
  2. Valitse teema, jonka haluat aktivoida.
    Voit esikatsella, miltä teema näyttää eri laitteilla ja eri väreillä Katso demo -linkin kautta.
  3. Valitse haluamasi värivaihtoehto teeman tiedoista.
  4. Paina Aktivoi teema -painiketta ja valitse kauppaversiot, joissa teema aktivoidaan.
  5. Paina Tallenna-painiketta.

Nyt uusi teema on käytössä valitsemissasi versioissa.

Perinteisen oletusteeman PDF-dokumenttipohjat

Perinteisen oletusteeman PDF-dokumenttipohjia on käytetty laajalti omien räätälöintien pohjana. Teeman poistamisen myötä PDF-tulosteet erotettiin omiksi tulosteteemoikseen.

Voit valita tulosteteemanversion asetusten kohdassa Tulosteteema. Oletuksena on valittuna on kaupan teema. Tämä varmistaa, että kaupan mahdolliset räätälöidyt PDF-tulosteet pysyvät käytössä päivityksen yhteydessä. Suosittelemme kuitenkin siirtämään tulosteet omaksi tulosteteemakseen mahdollisimman pian.

Jos kaupassa ei ole omaa tulosteteemaa eikä kaupan teema myöskään sisällä tulostepohjia, järjestelmä käyttää sisäistä tulosteteemaa, jonka tiedostot eivät ole saatavilla verkkokaupan tiedostoissa.

MyCashflow'n vaihtoehdot ulkoasun toteuttamiseen

Oletusarvoisen Barebones-teeman lisäksi MyCashflow'ssa on useita muita vaihtoehtoja oman ulkoasun toteuttamiseen verkkokaupassa. Lue alta eri vaihtoehdoista.

Ilmaiset valmisteemat

Barebonesin lisäksi MyCashflow'ssa on tarjolla myös maksuttomia valmisteemoja, jotka voidaan ottaa käyttöön suoraan verkkokaupan hallinnan Ulkoasu > Teemat -sivulla.

Lue lisää valmisteemojen käyttöönotosta.

Teemakauppa

Ilmaisten teemojen lisäksi MyCashflow'n Teemakaupassa on saatavilla myös useita maksullisia ja moderneja valmisteemoja, joita kehitetään aktiivisesti.

Tutustu Teemakaupan valikoimaan.

Tilaustyönä toteuttavat ulkoasuteemat

Voit tilata MyCashflow'lta myös alusta asti itsellesi räätälöidyn ulkoasuteeman. Tilaustyönä toteutettu teema auttaa erottamaan verkkokaupan massasta ja tuo yrityksesi brändin tehokkaasti näkyville sivustolla.

Ulkoasuprojektit hinnoitellaan tarpeidesi mukaan. Ota yhteyttä MyCashflow'n myyntiin, ja kerro toiveistasi kaupan ulkoasun suhteen.

Oman teeman kehittäminen

MyCashflow'n ulkoasujärjestelmä on kaikkien kauppiaiden vapaasti käytettävissä. Sen avulla voit kehittää brändiisi sopivan ulkoasun verkkokaupallesi käyttämällä HTML/CSS/JavaScript-kieliä sekä MyCashflow'n omaa Interface-kieltä.

Lue lisää teeman luomisesta ja katso teemaoppaasta lisätietoja Interface-järjestelmästä.

Barebones-teema on myös helppokäyttöinen pohja oman teeman kehittämiselle. Teema sisältää esimerkiksi CSS-gridin, SASS-tyylit ja valmiita JavaScript-työkaluja yleisten toiminnallisuuksien toteuttamista varten.

Lue lisää Barebones-teeman työkaluista teemaoppaassa.